کوپلینگ های سیال KTR

کوپلینگ های هیدرولیکی KTR کوپلینگ هایی هستند که برای راه اندازی دستگاه هایی مانند نوار نقاله استفاده می شود. همین طور این نوع کوپلینگ KTR، کوپلینگ هایی هستند که برای انتقال نیروی هیدرودینامیکی مطابق با اصل فوتینگر استفاده می شود.

عملکرد کوپلینگ های هیدرولیکی KTR:

اصل عملکرد این کوپلینگ ها، در اصل مبتنی بر مبدل گشتاور هیدرودینامیکی است که هرمان فوتینگر (1877 – 1945) این اصل را ثبت کرده است. (اصل فوتینگر). در اینجا نیروهای اینرسی توسط یک سیال جاری (مثلاً روغن) منتقل می‌شوند و سمت محرک و رانده به صورت مکانیکی از یکدیگر جدا می‌شوند.

با استفاده از این اصل عملیاتی در کوپلینگ های KTR، چرخ پمپ مکانیکی، سیال را در فضای کار از طریق تیغه های داخلی که به صورت شعاعی مرتب شده اند، شتاب می دهد. انرژی دورانی سیال جذب شده در گردش توسط پره‌های چرخ توربین این فرآیند را تسریع می‌کند و نیروی مکانیکی حاصل از آن در سمت رانده تلف می‌شود.

کوپلینگ هیدرولیک KTR

کوپلینگ های سیال KTR، یکی از پرکاربردترین و مطمئن ترین راه حل های اتصالات در صنعت های مختلف مانند صنعت نفت، گاز، معدن، کشاورزی و غیره هستند. این کوپلینگ ها با استفاده از فناوری های نوین، امنیت بالا و کارایی بیشتری را در مقایسه با کوپلینگ های سنتی فراهم می کنند.

کوپلینگ های  KTR یکی از محصولات محبوب در صنعت هیدرولیک هستند. این کوپلینگ ها برای اتصال لوله های هیدرولیکی به یکدیگر استفاده می شوند و به دلیل قابلیت اتصال سریع و آسان و جلوگیری از اتلاف انرژی در طول انتقال جز پر مصرف ترین کوپلینگ ها هستند.

نشان تجاری KTR  به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه کوپلینگ های سیال، محصولات با کیفیت و با دوام ارائه می دهد. صنایع می توانند این کوپلینگ ها را در طرح ها و اندازه های مختلف تهیه کرده تا در دستگاه های خود مورد استفاده قرار دهند. 

تماس با واحد فروش

09126974300

sales@persiarobot.com

تماس با واحد فنی

09192399384

tech@persiarobot.com