برینگ های SKF

SKF Bearings

SKF

Svenska Kullagerfabriken : Swedish Ball Bearing Factory

شرکت SKF با بیش از 112 سال سابقه مستمر در تولید انواع بلبرینگ های صنعتی و با دارا بودن نمایندگی در بیش از 130 کشور دنیا با حدود 4400 کارمند، از بزرگترین تولید کنندگان بلبرینگ در دنیا محسوب میشود. بلبرینگ SKF دارای 94 کارخانه و کارگاه تولیدی در بیش از 24 کشور دنیا می باشد و 15 مرکز فنی خدمات و مشاوره برای بهبود کیفیت و عملکرد کاری بلبرینگ و رولبرینگ SKF در خدمت مشتریان خود می باشد.

هدف اصلی گروه کارخانجات تولیدی بلبرینگ SKF کمک به مشتریان جهت داشتن ماشینهایی با سرعت بالا، روان، نیاز به حداقل هزینه حفظ و نگهداری با راندمان کاری بالا می باشد. 

انواع بلبرینگ و رولبرینگ SKF

بلبرینگ خود تنظیم SKF

بلبرینگ خود تنظیم SKF قابلیت تنظیم خودکار تا زاویه حداکثر 3 درجه انحراف محور را دارد. حداقل اصطکاک ایجاد شده در بلبرینگ خود تنظیم SKF موجب کاهش حرارت در بارگذاری دینامیک شده و امکان افزایش سرعت دستگاه در سیکل های کاری طولانی مدت را فراهم می کند. یکی از سری های تولیدی بلبرینگ خود تنظیم SKF سری سیل یا می باشد که در برابر ورود گرد و غبار که عامل اصلی از کار افتادن و کاهش عمر بلبرینگ هستند را به داخل شیار ها جلوگیری به عمل می آورد. سری E از این نوع بلبرینگ خود تنظیم با بهینه سازی طراحی اجزای داخلی پتانسیل افزایش بار دینامیک تا میزان حداکثری را فراهم می آورد.

بلبرینگ کف گرد SKF

بلبرینگ کف گرد SKF که هم بصورت تک ردیف و هم بصورت دو ردیف تولید میشود تنها برای تعلیق بار محوری طراحی شده و به هیچ وجه نمی بایست در معرض بار شعاعی قرار گیرد. بلبرینگ SKF ار نوع کف گرد کاملا قابل تفکیک بوده که برای نصب و حفظ و نگهداری بسیار مناسب می باشد. 

بلبرینگ SKF از نوع کف گرد برای کاربری های ویژه نیز در دو مدل بلبرینگ با روغن جامد و بلبرینگ با آبکاری ضد سایشی تولید شده است. واشر شافت ها دارای عمق و قطر مناسبی برای انطباق ساچمه ها بوده که البته نسبت به قطر واشر هوزینگ کمتر می باشد. بلبرینگ کف گرد SKF در کدهای بسیار متنوعی برای انواع ماشین آلات با مشخصات مکانیکی مختلف تولید شده است.

بلبرینگ سوزنی SKF

بلبرینگ سوزنی SKF که در واقع نوعی رولبرینگ است در داخل ساختمان خود از استوانه هایی با نسبت بسیار پایین قطر به طول استفاده میکند. طراحی بهینه هلدر و نگهدارنده ساچمه های سوزنی و خود ساچمه ها مانع از تمرکز تنش در نقاط خاص شده و سبب افزایش طول عمر این قطعه شده است. بلبرینگ سوزنی SKF در طرح های بسیار متنوع و سایزهای مختلف برای هماهنگی با شرایط کاری کاربر و قابلیت نصب بر روی ماشین آلات صنعتی متعدد می باشد. 

رولبرینگ مخروطی SKF

رولبرینگ SKF به صورت تک ردیفه و البته دو ردیفه با بکار گیری ساچمه های بشکه ای تولید شده است که رولبرینگ تک ردیف برای تعلیق بارهای شعاعی در هر راستا و تنها تعلیق بار محوری در یک راستا طراحی و تولید شده است. زاویه قرار گیری ساچمه ها بین 10 الی 30 درجه تغییر کرده و حداکثر میزان استحکام را فراهم می کند. رولبرینگ مخروطی SKF اغلب از روغنکاری نوع گریس استفاده کرده و در سایز های مختلف تولید شده و حداقل میزان اصطکاک را دارد. طراحی دقیق و میکرونی اجزای این سری از رولبرینگ های مخروطی بگونه ای است که حداقل میزان تلورانس و به دنبال آن حداقل صدا و لرزش را بوجود می آورد.

رولبرینگ بشکه ای SKF

رولبرینگ بشکه ای SKF آغلب بصورت 2 ردیفه تولید میشود و دارای 1 رینگ خارجی منحنی مشترک و 2 رینگ داخلی زاویه دار با محور مرودی رولبرینگ بشکه ای می باشد. رولبرینگ بشکه ای اس کا اف مانند بلبرینگ خود تنظیم قابلیت تنظیم زاویه اتصال را دارد. بطور کلی رولبرینگ بشکه ای قابلیت بسیار بالایی در تعلیق بار داشته و در هر دو راستای شعاعی و محوری نیز عملکرد مناسبی دارند. رولبرینگ بشکه ای SKF بگونه ای طراحی شده است تا حداقل میزان اصطکاک و حرارت تولیدی را داشته باشد.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت، لطفا تماس حاصل بفرمایید.

 

تماس با واحد فروش

09126974300

sales@persiarobot.com

تماس با واحد فنی

09192399384

tech@persiarobot.com