برینگ های ZWZ

ZWZ Bearings

ZWZ

گروه ZWZ همواره پیشرو صنعت بیرینگ چین بوده است. ZWZ در ابتدا بیرینگ هایی برای کامیون های سنگین، واگن، لوکوموتیو، چرخ خودرو و توربین بادی تولید می کرده است و به تدریج به یک شرکت مدرن تبدیل شده است که عمدتا تجهیزات کاربردی و اصلی فنی را تولید می کند و به بزرگترین پایگاه تولید و فروش بلبرینگ و رولبرینگ در چین تبدیل شده است. 

هدف اصلی گروه کارخانجات تولیدی بلبرینگ SKF کمک به مشتریان جهت داشتن ماشینهایی با سرعت بالا، روان، نیاز به حداقل هزینه حفظ و نگهداری با راندمان کاری بالا می باشد. 

موارد زیر در مجموعه های زد دبلیو زد قابل اجراست:

تحمل فرسودگی بلبرینگ و طول عمر
تست آب بندی و تست دمای بالا / پایین
تست گشتاور چرخشی و سرعت بالا
بررسی سختی راکول و ویکرز
اندازه گیری مشخصات شیار و گردی با استفاده از تجهیزات تیلور هابسون
تجزیه و تحلیل ترکیب مواد برای صدور گواهینامه فولاد (طیف سنج)
تجزیه و تحلیل ریز ساختار مواد (SEM و میکروسکوپ)
تحلیل ارتعاش دورانی
تجزیه و تحلیل شیمیایی روغن و گریس

انواع بلبرینگ و رولبرینگ zwz

بلبرینگ شیار عمیق ZWZ

بلبرینگ شیار عمیق رایج ترین نوع بلبرینگ است که امروزه در صنایع استفاده می شود. بیرینگ های شیار عمیق برای حمل بارهای شعاعی حتی با سرعت زیاد مناسب هستند. ZWZ طیف کاملی از بلبرینگ های شیار عمیق را فراهم می کند. بلبرینگ های شیار عمیق در انواع تک ردیف و دو ردیف موجود هستند.

بلبرینگ کف گرد ZWZ

Thrust Bearingها یا بلبرینگ های کف گرد ZWZ برای دستگاه هایی مناسب اند که نیاز به تحمل بار کمی دارند.  ساچمه هایی که در ساخت بلبرینگ کف گرد به کار رفته است، گرد می باشد و به صورت تک ردیفه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. بلبرینگ های کف گردی که یک ردیفه می باشند تنها تحمل بار از یکطرف را دارند و به هیچ وجه نباید بار شعایی به آن وارد شود زیرا مقاومت آن در برابر بار شعاعی صفر میباشد . بلبرینگ کف گرد دو ردیفه عین تک ردیف میباشد و فقط تحمل بار از دو طرف را دارد.

اما نوع دیگری از آنها وجود دارد که به آن بلبرینگ بشکه ای می گویند. بلبرینگ کف گرد بشکه ای در دستگاه هایی استفاده می شوند که بار محوری بالایی نیاز دارند و همچنین می توانند از شفت هایی که خارج از تراز هستند هم پشتیبانی کنند.

این بلبرینگ‌ها قادرند جهت کارکرد در سرعت‌های بسیار زیاد ولی نیروهای کمی به کار برده شوند.

بلبرینگ های کف گرد (Thrust Bearing) در دستگاه هایی که سرعت بالایی دارند مثل: صنایع اتومبیل و هوافضا، نیز استفاده می شود.

بلبرینگ استوانه ای ZWZ

رولبرینگ استوانه ای از دو حلقه با مسیر های استوانه ای و غلتک هایی با مشخصات لگاریتمی استفاده می کند. مشخصات لگاریتمی غلتک، یک سطح تماس اصلاح شده را فراهم می کند که به یاتاقان اجازه می دهد تا بارهای شعاعی بزرگ را حمل کند. ZWZ دارای یک خط تولید کامل از رولبرینگ های استوانه ای سری متریک و اینچی است

رولبرینگ مخروطی ZWZ

رولبرینگ مخروطی از دو حلقه غلتک های مخروطی برای رسیدن به ظرفیت حمل بار محوری و شعاعی بالا استفاده می کند. اشکال مخروطی قطعات به همراه شکل مخروط غلتک ها، نقطه مشترکی را در محور یاتاقان ها ایجاد می کنند. نحوه طراحی رولبرینگ مخروطی سطح تماس بزرگی را بین غلتک ها و لایه ها ایجاد می کند که توانایی حمل بارهای بزرگ محوری و شعاعی را دارند.

رولبرینگ تماس زاویه ای ZWZ

بلبرینگ های تماس زاویه ای برای پشتیبانی بهتر از ترکیب بار های مجوری و شعاعی طراحی شده است. بارهای شعاعی یک خط مستقیم را در بیرینگ دنبال می کنند اما بارهای محوری از مسیری زاویه دار، سعی در جدا کردن دو لایه بیرینگ دارند. یاتاقان های تماس زاویه ای در انواع تک ردیفه و دو ردیفه موجود هستند.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت، لطفا تماس حاصل بفرمایید.

 

تماس با واحد فروش

09126974300

sales@persiarobot.com

تماس با واحد فنی

09192399384

tech@persiarobot.com