کوپلینگ های بادی فلندر

Flender Wind Couplings

کوپلینگ های بادی ARPEX ARV

کوپلینگ های بادی ARPEX ARV در ترن محرک بین یونیت دنده و ژنراتور برای انتقال گشتاور و جبران ناهماهنگی استفاده می شوند. طراحی فشرده، امکان مونتاژ و جداسازی شعاعی را بدون جابجایی واحد دنده یا ژنراتور فراهم می کند. بسته های صفحه ضد زنگ با شکل بهینه شده، که به طور ویژه برای کاربرد در توربین های بادی توسعه یافته اند، انتقال گشتاور بالا همراه با مقادیر ناهماهنگی زیاد با نیروهای بازگردانی بسیار کم و همچنین حداکثر عمر مفید را تضمین می کنند.

به صورت اختیاری، کوپلینگ ها را می توان به یک محدود کننده گشتاور مجهز کرد تا از ترن محرک در برابر گشتاورهای اضافه بار محافظت می کند. ویژگی های طراحی و ترکیب مواد، طول عمر طولانی را برای طیف وسیعی از شرایط محیطی تضمین می کند.

کوپلینگ های بادی ARPEX GIGA

کوپلینگ های بادی ARPEX GIGA یک راه حل قدرتمند برای توربین های بادی و قطارهای محرک یکپارچه است. این کوپلینگ یک کوپلینگ دیسکی دو مفصلی بدون نیاز به نگهداری و سایش است. کوپلینگ های بادی که بین شفت روتور و واحد دنده قرار دارد، از واحد دنده و درایو در برابر بارهای خمشی و رانشی روتور محافظت می کند؛ بنابراین کار، طول عمر یاتاقان ها و چرخ دنده ها را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این کوپلینگ می تواند گشتاورهایی تا 12,000,000 نیوتن متر را انتقال دهد و ناهماهنگی های محوری، زاویه ای و شعاعی را جبران کند.

ARPEX WIND COUPLINGS

برای ثبت درخواست، میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید یا اسناد درخواست خود را به ایمیل زیر ارسال کنید.

09126974300

sales@persiarobot.com